سرورهای اختصاصی مروانت

به دنبال هاستی مطمئن و پرسرعت برای وب‌سایت خود هستید؟ هاستینگ مروانت، با ارائه طیف وسیعی از پلان‌ها، از هاست اشتراکی گرفته تا سرور اختصاصی، پاسخگوی تمامی نیازهای شماست. با انتخاب هاستینگ مروانت، از مزایای بی‌نظیری مانند سرعت فوق‌العاده بارگذاری صفحات، امنیت تضمینی با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، پشتیبانی 24 ساعته متخصصین ما و قیمت‌های رقابتی بهره‌مند خواهید شد.

سرور اختصای ایران

سرور اختصاصی افرانت

سرور اختصاصی های وب

سرور اختصاصی آسیاتک

سرور اختصاصی زیر ساخت

سرور اختصاصی مروانت

چرا سرورهای اختصاصی مروانت

مروانت با ارائه انواع سرور اختصاصی، به شما این امکان را می‌دهد که از منابع قوی و پایدار بهره‌مند شوید. سرورهای اختصاصی ما با عملکرد بالا و هزینه‌ای مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است. با استفاده از فناوری‌های نوین مانند درایوهای SSD و NVMe، شما می‌توانید بارهای پردازشی سنگین را به سرعت مدیریت کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر از عملکرد را داشته باشید. همچنین، تیم پشتیبانی مروانت همواره آماده است تا در هر زمان به شما مشاوره دهد و در مراحل خرید، راه‌اندازی و پیکربندی سرور به شما کمک کند. با مروانت، تجربه‌ای مطمئن و حرفه‌ای از خدمات سرور اختصاصی را خواهید داشت.

دریافت مشاوره رایگان

021-66538655

سوالات متداول

سی‌پنل و دایرکت ادمین تنها روی سرورهای با سیستم‌عامل لینوکس نصب می‌شوند، درحالی‌که کنترل‌پنل پلسک قابلیت نصب بر روی تمامی سیستم‌عامل‌ها، از جمله لینوکس و ویندوز را دارد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که با توجه به نیازهای خاص خود، سیستم‌عامل مناسب را انتخاب کنند. همچنین، سی‌پنل دارای رابط کاربری جذاب و امکانات گسترده‌ای برای مدیریت وب‌سایت‌ها است، در حالی که دایرکت ادمین رابط ساده‌تری دارد و برای کاربران با نیازهای پایه‌ای مناسب‌تر است. از سوی دیگر، پلسک با ارائه قابلیت‌های پیشرفته‌تر و پشتیبانی از زبان‌های مختلف، گزینه‌ای مناسب برای کاربران حرفه‌ای‌تر به شمار می‌آید.

انتخاب یک میزبانی خوب با کانفیگ عالی برای یک سایت‌ پربازدید کار ساده‌ای نیست. آپتایم بالا، پاسخگویی در ساعت‌های پیک ترافیک، سئو، امنیت و خیلی چیز‌های دیگر هست که باید به فکرش باشید. از آن گذشته ممکن است بخواهید نرم‌افزارهای مختلفی روی سرور نصب کنید و یا بسته به نوع فعالیت خود، کانفیگ خاصی مد نظرتان باشد. همه اینها فقط در یک صورت امکان پذیر است: خرید یک سرور اختصاصی از یک میزبانی خوب. بر خلاف یک هاست اشتراکی که روی آن چندین سایت میزبانی می‌شود، سرور اختصاصی فقط سایت شما را میزبانی می‌کند. پایایی و قابلیت اطمینان دو مزیت اصلی سرورهای اختصاصی است. تمام منابع به طور کامل در اختیار شماست، اعم از CPU، RAM و هارد دیسک و قرار نیست کسی در استفاده از آنها با شما شریک شود؛ همین باعث می‌شود که سرعت و پایایی سایت شما تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند.

خدمات کولوکیشن